Objektivet är hemma och bloggen lever igen!

Idag har jag fått hem mitt objektiv och en självutlösare(fjärrkontroll) som jag beställde på samma gång. Så nu kommer bloggen hållas levande igen. Och förhoppningsvis kommer det en massa bilder på oss två imorgon ifall det är fint väder ute då.
Emelie

HÄRLIGT att du fått ditt objektiv tillbaka =) ser fram emot bilder! //Emelie

Sofia-Sobeide

Hej, ja visst har valpen kommit hem :). Jag har en skild hundblogg: http://vattenhundar.blogspot.com/

Hon kom igår så vi har fullt upp med att lära känna varandra ännu :)

Jenny & Kex

vilken fin blogg du har! Fina biler.

Sicken liten sötnos du har till hund! Roligt att du oxå kör lydnad med din lagotto precis som jag :)

Ebba & Molly

SV: Och vilket söt vovve du har! :D Verkligen jättefin, finaste Lagotton jag någonsin sett! Trevlig blogg har du också :)

Sarah

Tack dessamma :)

Julia Sawyer

Detsamma! Hade också en Lagotto tidigare, samma färg! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress