Nej till regn!

Idag har Teddie mest tagit det lungt hela dagen, slappat och sovit mest och lekt lite däremellan. Har varit sådär halvdåligt väder hela dagen och nyss började det regna precis när Teddie skulle ut på promenad. Och då blev det tvärstopp! Först gick han och lade sig på sin bädd när man tog fram kopplet och när man satt på det och skulle gå ut, ja, ni ser ju..
Lina

Tackar för kommentaren!

Din blogg ser väldigt trevlig ut, plus att det är lite kul med lagotto då min syster skall skaffa en till våren.

Nicolina&Zelda

sv; Tack så jättemycket!

Men alltså, din blogg är riktigt fin! :) Vilken sötnos du har :)

Malin

Haha, klockrent! Vem vill gå ut när det regnar? :)

Kommer sj från Finland så de har jag koll på, min kusin har bott uppåt landet men har flyttat neråt nu. :)

Emelie o Nova

Haha, snacka om att vägra regn.

Anna

Tack för kommentaren i min blogg! :) Du själv har en jättefin blogg och en söt vov. Gulligt när han inte vill gå ut i regnet.

Sara

sv: Tack detsamma!Fina bilder du tar. :)

Therese

Min hund vägrar också att gå ut då det regnar. Tar vi inte på henne täcke eller overall så är det totalstopp :P Hälsn www.lobelia.bloggplatsen.se

Fanny

ett sådant fint täcke vill vi också ha!

du borde läsa den boken :) den är superbra och väldigt tydlig tycker jag.



//Fanny

Ebba och Pelle

SV: Hej vad roligt att det går bättre för er! Jag är säker på att han kommer mogna och ha lättare för nya miljöer när han blir lite äldre bara!



Sen tycker jag absolut ni ska testa att gå en agilitykurs! Jag var på en prova-på dag för agility en dag och i början var Pelle dragig och väldigt stressad eftersom vi var i ett ridhus med massa hundar och massa dofter.

När vi hade kört bara en liten stund så var han helt annorlunda, jag tror jag skulle kunnat släppa honom för han tyckte det var så roligt och var så fokuserad på mig och på vilka hinder jag visade honom. Det var en jättehärlig känsla!

Kram!



Hilda

Haha, gullungen :-)



Min vill ut oavsett väder. Han står där, alldeles tokglad, om det så snöar i sidled. Ut ska han!

Elin H

Han var inte helt olik min hund, speciellt inte med det täcket på ;) Kram, superblogg.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress