Kvällsbilder & senaste nytt.

Här ovan ser ni några nytagna kvällsbilder på Teddie. Lyckades få dem tillräckligt ljusa ändå trots mörkret. Och i vår skall jag gå en kurs i hundmassage med Teddie, det skall bli roligt. Och så tror jag skall lägga upp lappar om att jag kan klippa hundar när jag har tid, får se om det blir något av det!
Linnea

Kul med kurs! Är nog både lite småmysigt och bra för hunden att bli masserad. :)

Jenny Andersson

Roligt med kursen, intressant, skulle också vilja lära mig det :) Väldigt vackra bilder :)



sv: Oh det var så roligt :) Fick sug igen på att få ställa ut hundar, är ju så roligt :)

Anonym

Tack för din fina kommentar i min blogg :-) Så duktig du är på att fotografera.. Vad kul att du ska gå en kurs i massage lycka till

/ Ann-margreth

Emelie o Nova

Så fin han är!

elisabeth

Hej! Var de du som var på gågatan igårkväll vid halv8 tiden o tränade med Teddie? Tänkte stanna o fråga (jag cyklade) men var inte säker eftersom att jag inte sett nån bild på hur du ser ut, bara teddie. :P E de arbis kurs du ska på? Ja sku så gärna vilja på den å men ja börjar studera på kvällarna snart o såklart är det samma kväll o tid varje vecka som hundmassagekursen.. :/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress